Ikonické logo Massey Ferguson s trojitým trojúhelníkem vstupuje do nové éry. U příležitosti 175. výročí značky a v návaznosti na uvedení globální identity „Born to Farm“ v roce 2022 získává svěží, moderní podobu, která kombinuje silné dědictví s dnešními hodnotami značky.

Massey Ferguson, světová značka společnosti AGCO, tak oficiálně uvádí nový vzhled svého historického symbolu – tří vzájemně propojených trojúhelníků – a současně upevňuje identitu „Born to Farm“, která odráží důsledné zaměření značky na jednoduché, spolehlivé a zákaznicky orientované řešení pro zemědělce na celém světě.
„Massey Ferguson poskytuje zemědělcům jednoduché a spolehlivé stroje již téměř 175 let. Málokterá značka se může pochlubit tak dlouhou historií a tak silným vlivem na zemědělský průmysl. Massey Ferguson je skutečně Born to Farm (zrozen k farmaření),“ uvedl Eric Hansotia, předseda, prezident a generální ředitel společnosti AGCO.
Značka v nové éře: od výrobce strojů k poskytovateli komplexní farmářské zkušenosti
Luis Felli, senior viceprezident a generální ředitel Massey Ferguson, vysvětluje: „Massey Ferguson prochází hlubokou transformací – z tradičního výrobce strojů se stává poskytovatelem přímých a spolehlivých zkušeností, které zemědělcům přinášejí maximální hodnotu a podporují udržitelnost i ziskovost jejich podnikání. Jednotná globální identita nám umožňuje přiblížit tuto změnu zákazníkům napříč regiony. V tak významném okamžiku naší historie bylo přirozené představit také nové logo.“
Podle Francesca Murra, viceprezidenta globálního marketingu, je rok 2022 skutečným milníkem: „O modernizaci loga jsme začali přemýšlet už v době uvedení konceptu MF NEXT na veletrhu Agritechnica 2019. Nová éra MF se následně naplno rozběhla s uvedením řady MF 8S v roce 2020 a od té doby jsme představili celou řadu dalších produktů i digitálních inovací. Když nyní slavíme 175 let od založení prvního závodu Daniela Masseyho, nastal ideální čas dodat našemu logu i sloganu nový smysl a moderní výraz.“

Trojitý trojúhelník – symbol důvěry od roku 1958
Původní trojitý trojúhelník vznikl v roce 1958 a stal se jedním z nejvýraznějších symbolů zemědělské techniky. Nové logo na tuto tradici navazuje a rozvíjí ji.
„Tři překrývající se trojúhelníky vizuálně představují propojení farmářů, prodejců a značky – vztah založený na důvěře a vzájemném růstu,“ vysvětluje Francesco Murro.
Alfredo Jobke, ředitel globálního marketingu, doplňuje: „Zvolili jsme moderní, plochý a elegantní design, který odpovídá současnému digitálnímu světu. Naše nové logo je kreslené jedním jediným plynulým tahem, což mu dodává dynamiku a živost. Je navrženo tak, aby skvěle fungovalo v digitálních prostředích – na webu, v mobilních aplikacích, chytrých hodinkách i na obrazovkách našich strojů.“
První použití nového loga bylo představeno během digitální akce Born to Farm v září 2021. „Nadšení, které jsme od zákazníků i partnerů obdrželi, nás utvrdilo v tom, že je to správný krok. Slogan Born to Farm dokonale vystihuje hodnoty značky a její výjimečnou pozici v komunitách, které obsluhujeme,“ uzavírá Murro.
Nová identita vstupuje do praxe v roce 2022
Modernizované logo se již začíná objevovat na digitálních kanálech a v průběhu roku 2022 bude postupně zaváděno do všech marketingových materiálů. Součástí proměny je i celosvětová aktualizace vzhledu závodů, kanceláří a dealerské sítě.
Oživení loga a sloganu zároveň poskytuje unikátní příležitost upevnit klíčové sdělení značky – přístup farmers first – a posílit důraz na spolehlivost, jednoduchost, dostupnost a udržitelnost. Zemědělci po celém světě tak poprvé zakusí novou identitu Massey Ferguson v průběhu prvního čtvrtletí roku 2022, kdy značka vstoupí do své 175. sezóny.
